استراتژی های حراج آنلاین

افزودن عنوان

حراج های آنلاین می توانند نسبت به نسخه سنتی بسیار دلهره آور باشند. پیشنهاد دهندگان بیشتر هستند. شما نمی توانید مناقصه گران را ببینید و بنابراین مطالعه رقابت شما با احتمال بلوف دشوارتر می شود. حراجهای آنلاین می توانند مدت زمان طولانی تری داشته باشند ، بنابراین اگر می خواهید برنده شوید ، زمان و تلاش بیشتری لازم است. هر داوطلب موفق یک استراتژی دارد. کسانی که مدتی این کار را انجام داده اند بیش از یک استراتژی دارند. هر مورد برای حراج و نوع پیشنهادات ، استراتژی خاصی را می طلبد. همین تاکتیک ها ممکن است همیشه کار نکنند. صرف نظر از جزئیات یا شرایط خاص ، در اینجا چند استراتژی اثبات شده برای برنده شدن در حراجی های آنلاین آورده شده است.

حداکثر پیشنهاد را انتخاب کنید هسته اصلی هر استراتژی پیشنهاد حداکثر است. شما باید حتی قبل از اینکه اولین پیشنهاد خود را ارائه دهید ، حداکثر پیشنهاد خود را بدانید. بدیهی است که حداکثر پیشنهاد توسط بودجه یا استطاعت شما ، آنچه شما فکر می کنید ارزش آن مورد را دارد ، حداقل پیشنهاد به عنوان ذکر شده و رقابت مورد انتظار تحت تأثیر قرار می گیرد. حداکثر پیشنهاد آستانه شماست. بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد ، این مورد را نقض نخواهید کرد. اکثر مبتدیان ممکن است اشتباه کنند که حداکثر پیشنهاد ندارند یا بیش از حد مجاز نیستند ، به این امید که رقبا دیر یا زود پیشنهادات خود را متوقف کنند. این ممکن است منجر به تورم غیرضروری قیمت شود. موردی که ممکن است در نهایت خریداری کنید ممکن است ارزش پیشنهاد را نداشته باشد. حداکثر پیشنهاد باید همیشه رعایت شود. حتی اگر پیشنهادی را با چند دلار از دست دهید ، اگر بیش از حداکثر پیشنهاد شما باشد ، امکان پیشنهاد مناقصه مستمر ، حتی هر بار چند سنت وجود دارد و ممکن است در پایان خیلی بیشتر از آنچه که در نظر گرفته اید پرداخت کنید .

پیشنهادات گرد را انتخاب نکنید

معمول است که مردم بر اساس ارقام گرد شده فکر می کنند. حداقل پیشنهاد ممکن است گرد شود یا نشود. نگران این کار یا کاری که دیگران انجام می دهند نباشد. شما همیشه باید به دنبال پیشنهادی تصادفی اما نزدیک به مقادیری باشید که می خواهید ارائه دهید. اگر مجبورید ده دلار پیشنهاد دهید ، یازده سنت بیشتر انتخاب کنید. شما ممکن است ده دلار و نه سنت یا شاید ده دلار و هفتاد و سه سنت پیشنهاد دهید. این سنت شانس شما برای برنده شدن را افزایش می دهد. پیشنهادات گرد گردیده ساده ترین پیشنهادات است. در بسیاری از حراجی ها می توانید یک درصد ضرر کنید. هنگامی که به دنبال ارقام تصادفی بیشتری هستید که نزدیک به پیشنهادات مورد نظر شما هستند ، از جمله حداکثر مبلغی که مایل به پرداخت آن هستید ، دشوارتر از این قیمت ارائه می شود.

از حداقل پیشنهاد خودداری کنید

نگران نباشید ، از شروع با حداقل پیشنهاد خودداری کنید. حتی اگر انتظار می رود حراج نامطبوع باشد و ممکن است پیشنهاد دهندگان زیادی وجود نداشته باشد ، شما همیشه باید با یک پیشنهاد جدی شروع کنید. قرار دادن حداقل پیشنهاد برای آماتورها یا کسانی است که امیدوارند از عجیب ترین روش ها خوش شانس باشند. حداقل پیشنهاد ، اتلاف وقت و تلاش است. این همچنین نشان می دهد که شما یک بازیکن جدی نیستید. رقبا می دانند که شما فقط به دنبال یک سرقت هستید و به راحتی از شما دور می شوید. یک پیشنهاد جدی بدهید و بیش از یک روش سود خواهید برد.

لحظه ای که شما با یک پیشنهاد جدی شروع می کنید ، تمام کسانی که آماتور و سر و صدا تولید می کنند را از بین می برید و در ابتدا باعث ایجاد هرج و مرج می شوند. وقتی حداقل و دامنه بازی در آن باشد ، پیشنهادات زیادی در حراجهای آنلاین وجود خواهد داشت. مقیاس بالاتر را مقیاس بزنید و کاکوفونی ناپدید شود. در این صورت با داوطلبان جدی همراه خواهید بود و می توانید استراتژی خود را برای پیروزی در مزایده های آنلاین ادامه دهید.

پیشنهادات خود را فاز کنید

مناقصه افزایشی ضروری است. این یک عمل استاندارد است. هر پیشنهاد دهنده جدی پیشنهادات خود را به صورت افزایشی افزایش می دهد و در مورد ارقامی که انتخاب می کند عاقلانه عمل خواهد کرد. باید با پیشنهادات افزایشی خود انتظار و غیر منتظره ای را لمس کنید. شما باید بر اساس راحتی ، بودجه یا حداکثر پیشنهاد خود و میزان نیاز به مورد ، روش تدریجی برای مرحله بندی پیشنهادات داشته باشید. شما می توانید با یک پیشنهاد قابل توجه شروع کنید ، منتظر بمانید تا دیگران پیشنهادات خود را ارائه دهند و سپس با افزایش کمی پیشنهاد ، یک غافلگیر شوید. شما همیشه می توانید پیشنهادهای خود را به صورت اسمی افزایش دهید اما این فقط پیشرفت را کنترل می کند و بسیاری از پیشنهاد دهندگان همچنان بازی می کنند.

همچنین در صورت تمایل می توانید آهسته پیش بروید و پیشنهادات خود را به میزان ناچیزی افزایش دهید ، حتی اگر دیگران از شما انتظار جهش را داشته باشند. شما باید در بازی بمانید و از رقابت خود پیشی بگیرید. این بدان معناست که شما باید پیشنهادات خود را ادامه دهید اما لزوماً انتظارات دیگران را رعایت نکنید. وقتی می خواهید یک جهش کنید ، وقتی که می خواهید با حوصله بازی کنید و وقتی در حداکثر پیشنهاد خود هستید ریشه محکم خود را حفظ کنید. این شما را روی صندلی رانندگی قرار می دهد. نمی توانید حراجی های آنلاین را دقیقاً همان طور که می خواهید یا حتی از راه دور همانطور که انتظار دارید در بعضی موارد هدایت کنید. با این حال ، قطعاً می توانید پیشنهاد خود را هدایت کنید. متناسب با آن مرحله را انجام دهید.

از پیشنهاد داوطلبانه خودداری کنید

مواقعی وجود دارد که متوجه می شوید پیشنهاد شما تنها با چند سنت بیشتر از قبل ارائه می شود. ممکن است وسوسه شوید که پیشنهاد خود را افزایش دهید اما اسبهای خود را در این مرحله نگه دارید. اگر ساعت کافی است ، صبر کنید و ببینید دیگران در چند دقیقه یا یک ساعت آینده چگونه پیشنهاد می دهند. شما همیشه می توانید پیشنهاد خود را به طور قابل توجهی برگردانید و افزایش دهید. یک حمله از این دست ممکن است ضربه نهایی را به همه رقبا وارد کند. پیشنهاد داوطلبانه بسیار جلب توجه می کند. ممکن است پیشنهاد دهندگانی وجود داشته باشد که به سادگی می خواهند شما را تحریک کنند بنابراین شما هر بار پیشنهادات خود را با چند سنت افزایش دهید و درنهایت مبلغی بسیار بیشتر از آنچه در نظر گرفته اید یا آنچه برای این کالا باید داشته باشید پرداخت می کنید. در مناقصه های تکان دهنده غرق نشوید.

برای هر کسی دشوار است که در یک زمان کوتاه قهرمان حراج های آنلاین شود. قرار گرفتن در معرض و از این رو تجربه اصلی است. شما باید اعصاب خود را آزمایش کنید. شما باید با نحوه کار رقابت در هر شرایط مشخصی آشنا باشید. تمرین و استفاده موثر از استراتژی های فوق الذکر برای برنده شدن در حراج های آنلاین به شما در بهبود بازی کمک می کند.

ناوبری

سبد خرید من

بستن
Viewed

Recently Viewed

Close

خوش آمدید !

یک پسورد به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

قبلا ثبت‌نام کرده‌اید؟

مشاهده سریع

بستن

دسته بندی ها