خداحافظی با عینک

خداحافظی با عینک

قطره های چشمی جدید مورد تایید FDA می تواند جایگزین عینک مطالعه برای میلیون ها نفر شود: “این قطعا زندگی را تغییر می دهد”

یک قطره چشمی که به تازگی تایید شده است وارد بازار می شود و می تواند زندگی میلیون ها نفر با تاری دید نزدیک که مرتبط با سن می باشد را تغییر دهد، وضعیتی که بیشتر افراد 40 ساله و بالاتر را تحت تاثیر قرار می دهد.

Vuity، که توسط سازمان غذا و دارو آمریکا در ماه اکتبر 2021 تایید شده است، به طور بالقوه جایگزین عینک مطالعه برای افرادی است که با دیدن نمای نزدیک مشکل دارند. به گفته این شرکت، داروی جدید در حدود 15 دقیقه با یک قطره روی هر چشم، دید واضح تری را برای 6 تا 10 ساعت ایجاد می کند.

تونی رایت، یکی از 750 شرکت کننده در آزمایش بالینی برای آزمایش این دارو، گفت که از چیزی که می بیند خوشش می آید.

Vuity اولین قطره چشمی مورد تایید FDA برای درمان تاری دید نزدیک ناشی از افزایش سن است که به آن پیرچشمی نیز می‌گویند. دکتر جورج وارینگ، محقق اصلی این کارآزمایی، گفت است: این داروی تجویزی از توانایی طبیعی چشم برای کاهش اندازه مردمک چشم استفاده می کند.

او گفت: «کاهش اندازه مردمک، عمق میدان یا عمق فوکوس را افزایش داده و به شما اجازه می‌دهد به طور طبیعی در محدوده‌های مختلف تمرکز کنید.

شرکت تولید کننده Vuity  بیان کرده  که این دارو برای مصرف 30 روزه حدود 80 دلار هزینه دارد و در افراد 40 تا 55 ساله بهترین عملکرد را دارد. این شرکت گفته است که عوارض جانبی شناسایی شده در آزمایش سه ماهه شامل سردرد و قرمزی چشم می باشد.

Vuity به هیچ وجه درمان کننده نیست و سازنده نسبت به استفاده از قطره ها هنگام رانندگی در شب یا انجام فعالیت ها در شرایط کم نور خواستار احتیاط  مصرف کنندگان در شرایط ذکر شده می باشد. این قطره برای موارد خفیف تا متوسط ​​است و بعد از سن 65 سالگی، با افزایش سن، تاثیر کمتری دارد. کاربران همچنین ممکن است به طور موقت در تنظیم فوکوس بین اشیاء دور و نزدیک مشکل داشته باشند.

در حال حاضر، این دارو تحت پوشش بیمه نیست. پزشکانی که با CBS News صحبت کردند، بعید است که بیمه هرگز آن را پوشش دهد . زیرا عینک هنوز یک جایگزین ارزان تر است پس از نظر پزشکی “Vuityضروری” نیست،.

برای میلیون‌ها نفر ، داروی جدید یک راه‌حل پشتیبانی آسان است – با یک مزیت آشکار.

 

استرس و اضطراب

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناوبری

سبد خرید من

بستن
دیده شده

اخیرا دیده شده

بستن

خوش آمدید !


حریم خصوصی ثبت نام سیاست حفظ حریم خصوصی.

ارسال مجدد کد تایید (00:30)

قبلا ثبت‌نام کرده‌اید؟

مشاهده سریع

بستن

دسته بندی ها