استراتژی برای حراج آنلاین

استراتژی برای حراج آنلاین

استراتژی برای حراج آنلاین

حراج های آنلاین می توانند نسبت به نسخه سنتی نگران کننده تر باشند. مناقصه گران بیشتری وجود دارد. شما نمی توانید پیشنهاد دهندگان را ببینید و از این رو مطالعه رقابت خود با پتانسیل بلوف کردن دشوارتر می شود. حراج های آنلاین می توانند طولانی تر شوند، بنابراین اگر می خواهید برنده شوید و به خصوص اگر می خواهید بارها و بارها پیروز شوید، زمان و تلاش بیشتری لازم است. هر داوطلب موفق یک استراتژی دارد. کسانی که مدتی است این کار را انجام می دهند بیش از یک استراتژی دارند. هر کالایی که برای حراج گذاشته می شود و ماهیت مناقصه، استراتژی خاصی را می طلبد. یک تاکتیک ممکن است همیشه کارساز نباشد. صرف نظر از جزئیات یا شرایط خاص، در اینجا چند استراتژی اثبات شده برای برنده شدن در حراج های آنلاین وجود دارد.

 

حراج آنلاین

استراتژی برای حراج آنلاین

حداکثر پیشنهاد را انتخاب کنید

در مرکز هر استراتژی، حداکثر پیشنهاد نهفته است. حتی قبل از اینکه اولین پیشنهاد خود را ارائه دهید، باید حداکثر پیشنهاد خود را بدانید. واضح است که حداکثر قیمت پیشنهادی تحت تأثیر بودجه یا مقرون به صرفه بودن شما، ارزش کالای مورد نظر شما، حداقل پیشنهاد فهرست شده و رقابت مورد انتظار است. حداکثر پیشنهاد آستانه شماست. شما بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد، این را نقض نخواهید کرد. بیشتر مبتدیان ممکن است اشتباه کنند که حداکثر پیشنهادی را ندارند یا از آن فراتر می روند، به این امید که رقبا دیر یا زود از پیشنهاد دادن دست بکشند. این ممکن است منجر به تورم غیر ضروری قیمت شود. کالایی که ممکن است در نهایت بخرید ممکن است ارزش پیشنهاد را نداشته باشد. حداکثر پیشنهاد باید همیشه رعایت شود. حتی اگر پیشنهادی را با چند دلار از دست بدهید، ممکن است بیش از حداکثر قیمت پیشنهادی شما به سادگی امکان پیشی گرفتن مداوم را فراهم می کند، حتی هر بار با چند سنت، و ممکن است در نهایت بسیار بیشتر از آنچه پیش بینی کرده بودید بپردازید. .

BidSell.ir

حراج آنلاین

استراتژی برای حراج آنلاین

پیشنهادات گرد را انتخاب نکنید

برای مردم عادی است که بر اساس ارقام گرد فکر کنند. حداقل پیشنهاد ممکن است گرد شود یا نشود. در مورد آن یا کاری که دیگران انجام می دهند نگران نباشید. شما همیشه باید به دنبال پیشنهادی باشید که تصادفی باشد اما نزدیک به مقداری باشد که می خواهید ارائه دهید. اگر باید ده دلار پیشنهاد بدهید، یازده سنت بیشتر انتخاب کنید. ممکن است ده دلار و نه سنت یا شاید ده دلار و هفتاد و سه سنت پیشنهاد دهید. این سنت ها شانس شما را برای برنده شدن افزایش می دهد. پیشنهادهای گرد شده ساده ترین راه برای شکست هستند. در بسیاری از حراج ها ممکن است یک سنت ضرر کنید. وقتی به سراغ ارقام تصادفی بیشتری می روید که نزدیک به پیشنهادات مورد نظر شما هستند، از جمله حداکثر مبلغی که مایل به پرداخت آن هستید، پیشی گرفتن از آنها سخت تر می شود.

حراج آنلاین

استراتژی برای حراج آنلاین

از حداقل پیشنهاد خودداری کنید

به سادگی از شروع با حداقل پیشنهاد خودداری کنید. حتی اگر انتظار می‌رود که حراج مورد استقبال قرار نگیرد و ممکن است پیشنهاد دهندگان زیادی وجود نداشته باشد، همیشه باید با یک پیشنهاد جدی شروع کنید. ارائه حداقل پیشنهاد برای آماتورها یا کسانی است که امیدوارند از عجیب ترین راه ها خوش شانس باشند. حداقل پیشنهاد اتلاف وقت و تلاش است. همچنین نشان می دهد که شما بازیکن جدی نیستید. رقبا می دانند که شما فقط به دنبال دزدی هستید و به راحتی از شما پیشی می گیرند. یک پیشنهاد جدی ارائه دهید و از راه های بیشتری سود خواهید برد.

لحظه ای که با یک پیشنهاد جدی شروع می کنید، تمام آن آماتورها و صداسازهایی را که به سادگی در ابتدا کمی هرج و مرج ایجاد می کنند حذف خواهید کرد. زمانی که حداقل و محدوده آن در جریان باشد، پیشنهادات بسیار زیادی در حراج های آنلاین وجود خواهد داشت. یک درجه بالاتر بروید و صدای ناخوشایند ناپدید می شود. سپس شما با پیشنهاد دهندگان جدی خواهید بود و می توانید استراتژی خود را برای برنده شدن در حراج های آنلاین ادامه دهید.

پیشنهادات خود را مرحله بندی کنید

مناقصه افزایشی ضروری است. این یک عمل استاندارد است. هر مناقصه گر جدی قیمت ها را به تدریج افزایش می دهد و در مورد ارقامی که انتخاب می کند عاقلانه عمل می کند. شما باید به طور غیرمنتظره و مورد انتظار با پیشنهادات افزایشی خود قدم بردارید. شما باید یک رویکرد ترجیحی برای مرحله بندی پیشنهادات بر اساس راحتی، بودجه یا حداکثر پیشنهاد و میزان نیاز به کالا داشته باشید. شما می توانید با یک پیشنهاد قیمت قابل توجه شروع کنید، منتظر بمانید تا دیگران پیشنهادات خود را ارائه دهند و سپس با افزایش کمی قیمت پیشنهادی خود را شگفت زده کنید. شما همیشه می توانید قیمت پیشنهادی خود را به صورت اسمی افزایش دهید، اما این فقط پیشرفت را کنترل می کند و بسیاری از مناقصه گران همچنان در حال بازی هستند.

شما همچنین می توانید آهسته پیش بروید و در صورت تمایل، قیمت پیشنهادی خود را تا حدی افزایش دهید، حتی اگر دیگران از شما انتظار جهش داشته باشند. شما باید در بازی بمانید و از رقبا پیشی بگیرید. این بدان معناست که شما باید به مناقصه ادامه دهید، اما لزوماً انتظاراتی که دیگران ممکن است داشته باشند را رعایت نکنید. زمانی که می خواهید جهش کنید، زمانی که می خواهید با صبر و حوصله بازی کنید و زمانی که به حداکثر پیشنهاد خود رسیدید محکم بمانید. این شما را در صندلی رانندگی قرار می دهد. شما نمی توانید حراج های آنلاین را به همان دقتی که می خواهید یا حتی از راه دور آنطور که در برخی موارد انتظار دارید هدایت کنید. با این حال، شما قطعا می توانید مناقصه خود را هدایت کنید. بر این اساس آن را فازبندی کنید.

از مناقصه های دیوانه وار خودداری کنید

مواقعی وجود دارد که می‌بینید پیشنهاد شما تنها چند سنت بیشتر است. ممکن است وسوسه شوید قیمت پیشنهادی خود را افزایش دهید، اما اسب های خود را در این مرحله نگه دارید. اگر زمان کافی در ساعت وجود دارد، منتظر بمانید و ببینید که چگونه دیگران در چند دقیقه یا در یک ساعت آینده پیشنهاد می دهند. شما همیشه می توانید برگردید و پیشنهاد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. یکی از این حملات ممکن است ضربه نهایی را به همه شما وارد کند

رمزریال
استرس و اضطراب

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناوبری

سبد خرید من

بستن
دیده شده

اخیرا دیده شده

بستن

خوش آمدید !


حریم خصوصی ثبت نام سیاست حفظ حریم خصوصی.

ارسال مجدد کد تایید (00:30)

قبلا ثبت‌نام کرده‌اید؟

مشاهده سریع

بستن

دسته بندی ها