آپلند UpLand

آپلند UpLand:

دنیای خودت رو بساز و کسب درامد کن به همراه آموزش کامل بازی

Upland یک بازی مجازی جدید است که دارای ویژگی‌های مشابه بازی‌های مونوپولی می باشد. در Upland، بازیکنان می‌توانند ملک بخرند، اجاره بگیرند، املاک را با دیگران معامله کنند و مجموعه بسازند.

دارایی‌های درون بازی Upland در شبکه بلاک چین EOS قرار دارد.

برای درک نحوه عملکرد Upland، ما یک حساب کاربری ایجاد کردیم و رابط کاربری بازی را بررسی کردیم.

در این مقاله، آنچه را که به دست آورده ایم با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. ما برای شما در مورد Uplanders، تمدید VISA، استخر Upland، استخر Community و سایر موارد دیگر توضیح خواهیم داد. هرچیزی که برای شروع بازی به آن نیاز داشته باشید در این آموزش آورده شده است.

شروع کار با Upland

ثبت نام در Upland

مراحل ثبت نام در Upland ساده است. شما می بایست ابتدا از طریق GooglePlay برای گوشی های اندروید و AppStore برای گوشی های ios اقدام به نصب بازی کنید. شما همچنین می‌توانید از نسخه تحت وب این بازی استفاده کیند. پس از نصب بازی با صفحه روبرو مواجه می‌شوید که می توانید با وارد کردن ایمیل خود مراحل ثبت نام را انجام دهید.

لینک ثبت نام در آپلند

شما برای شروع بازی نیازی به توکن EOS ندارید. در حقیقت، یک فرد می‌تواند Upland را حتی بدون داشتن کیف پول EOS بازی کند.

پس از وارد کردن آدرس ایمیل و گذرواژه، لینک تائید به ایمیل شما ارسال می‌شود. پس از کلیک بر روی لینک تائید که به ایمیل شما ارسال شده است به صفحه ورود بازی هدایت می‌شوید.

انتخاب Block Explorer

پس از اینکه وارد بازی شدید در صفحه اول بازی چندین آواتار Block Explorer نمایش داده می‌شود. آنها در واقع آیکون شما خواهند بود. شما باید رنگ و آواتار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Block Explorer به طور خودکار در شهر کاوش کرده و آیتم‌های جدیدی را برای شما کشف می‌کند.

پاداش ثبت نام

هنگامی که شما یک کاوشگر را انتخاب می‌کنید، 4500UPX بعنوان پاداش ثبت نام به شما تعلق می‌گیرد. UPX واحد پول Upland است. می‌توان از آن برای خرید ملک‌ استفاده کرد که بابت آن اجاره دریافت می‌کنید.

برای ثبت نام از این لینک استفاده کنید. این جایزه برای خرید اولین ملک به شما کمک زیادی می‌کند.

Visitors و Uplanders

Visitors بازیکنانی هستند که کمتر از 10000UPX سرمایه دارند. هر 1000UPX معادل 1 دلار است. ویزتورها می‌توانند ملک بخرند و اجاره بگیرند، اما نمی توانند UPX خود را نقد کنند.

ویزیتورها کیف پول EOS رایگان دارند که حاوی آیتم‌ها و UPX آنها است. اما کلیدهای خصوصی این کیف پول‌ها توسط توسعه دهنده کنترل می‌شود.

بازدیدکنندگان باید حداقل هر 7 روز یکبار ویزای Upland خود را تمدید کنند. آنها می‌توانند این کار را با استفاده از یک دکمه ساده که در رابط کاربری ظاهر می‌شود انجام دهند. اگر بازدیدکننده نتواند ویزای خود را ظرف 7 روز تمدید کند، حساب و تمام دارایی‌های خود را از دست می‌دهد.

Uplanders حداقل 10000UPX دارند. به عبارت دیگر، آنها حداقل 10 دلار ارز یا ملک در بازی دارند. Uplanders می‌تواند از کلاینت بازی برای تولید کیف پول EOS اختصاصی خود برای ذخیره دارایی‌های بازی خود استفاده کند.

توسعه دهنده بازی به کلیدهای خصوصی کیف‌های کنترل شده توسط Uplanders دسترسی ندارد. و Uplanders می‌تواند دارایی‌های خود را در حال حاضر به سایر بازیکنان بازار با ارز UPX بفروشد یا آنها را با املاک دیگر معامله کند.

در آینده، همچنین می‌توان املاک را با ارز فیات متناسب با ارزش دلاری به فروش رساند.

جستجوی کاوشگر

جستجو برای خرید ملک در Upland

هنگامی که وارد بازی می‌شوید، کاوشگر شما شروع به حرکت در شهر می‌کند. شما همچنین می‌توانید کاوشگر خود را به نقطه مورد نظر ارسال کنید. درصورتیکه به املاک خود جابه جا شوید هزینه ‌ای برای ارسال کاوشگر نمی پردازید. اما اگه بخواهید کاوشگر خود را به بلوک خاصی ارسال کنید برای شما هزینه مشخصی خواهد داشت.

روی برخی بلوک ها نیز هواپیمای کاغذی وجود دارد که اگر در محدوده شما باشد از آنها نیز می‌توانید برای جابجایی استفاده کنید. البته برای استفاده از این آیتم محدودیت در تعداد پرواز دارید.

با گذر کاوشگر از بلوک های مختلف، آنها در دسترس شما قرار خواهند گرفت. این قطعات را می‌توانید خریداری کنید. اما اگر در مدت زمان معینی خریداری نشوند، دوباره به حالت کشف نشده باز می‌گردند. تا زمانی که کاوشگر شما دوباره از کنار آنها عبور نکند، قطعات کشف نشده برای خرید در دسترس نخواهند بود.

اطلاعات املاک

هنگامی که روی ملکی کلیک کنید، منویی با اطلاعات بیشتر ظاهر می‌شود. اگر کاوشگر شما روی ملک قرار داشته باشد می‌توانید آن را خریداری کنید. با کلیک روی بیشتر، درآمد ماهانه ملک نیز نمایش داده می‌شود.

در صورتیکه بخواهید کاوشگر خود را به این ملک برسانید می‌توانید از دکمه Send استفاده کنید. همانطور که می‌بینید هزینه ارسال شما به این ملک در بالای صفحه به میزان 40UPX ذکر شده است.

اگر بخواهید نمایی واقعی محل را مشاهده کنید روی دکمه street کلیک کنید. در این صورت پنجره ای برای شما باز می‌شود که نمای حقیقی ملک و خیابان را به شما نمایش می دهد. شما همچنین می توانید با دوربین داخل خیابان ها حرکت کنید.

املاک در Upland

قطعات مختلف در این بازی با چند رنگ تفکیک شده اند. رنگ آبی پر رنگ املاک متعلق به شماست. رنگ سبز کم رنگ، املاکی هستند که ویزیتورها می‌توانند آن را بخرند. املاک سبز پر رنگ دارای مالک هستند. املاک آبی کم رنگ نیز در اختیار Uplanderها قرار دارد.

نکته حائز اهمیت املاک دارای برچسب FSA می‌باشد. این قابلیت باعث شده تا قطعاتی از زمین‌ها برای بازیکنان جدید که دارایی زیادی ندارند با قیمتی معقول رزرو شود. بازیکنان در سطح های بالا امکان خرید این املاک را ندارند.

دریافت اجاره

اگر بازیکنی تصمیم به خرید ملک بگیرد، بلافاصله شروع به دریافت اجاره UPX از آن می‌کند.

نرخ بازدهی ملک با ملک دیگر متفاوت است. ما ملکی را به قیمت 4320UPX خریداری کردیم که 62.21UPX در ماه دریافت می‌کند.

مجموعه‌های Upland

تکمیل مجموعه ها در Upland

بازیکنان علاوه بر کسب درآمد از املاک فردی، می‌توانند از طریق تکمیل مجموعه‌ها نیز درآمد کسب کنند. هر مجموعه تکمیل شده یک پاداش و یک ضرب کننده دائمی را به همراه دارد.

به عنوان مثال، مجموعه newbie پاداش 800UPX و 1.1X نرخ بازدهی برای تمام املاک تشکیل دهنده آن را پرداخت می‌کند. با داشتن 1 ملک در Upland می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.

برای انتخاب این گزینه ها می بایست شرایط لازم را داشته باشید. مثلا مالکیت 3 خانه در یک کوچه مشخص. یا مالکیت چند خانه در یک شهر.

برای مثال مجموعه King of The Street پاداش 950UPX بعلاوه 1.3X نرخ بازدهی برای املاک تشکیل دهنده آن را پرداخت می‌کند. با داشتن 3 ملک در یک خیابان می‌توان به آن دست یافت.

در Upland اجاره‌ها از کجا می‌آیند؟

با توضیح نحوه عملکرد این بازی، ممکن است تعجب کنید که چگونه این پرداخت‌ها تأمین می‌شوند. از این گذشته، هیچ بازیکنی در واقع در این قطعات زندگی نمی کند. بنابراین کسی در این اطراف نیست که اجاره ملک شما را پرداخت کند.

استخرهای UPX

قبل از ایجاد Upland، حدود 100 میلیارد توکن UPX در بلاک چین EOS مینت شد. 50 میلیارد از این منابع به استخر Upland و 50 میلیارد به استخر Community اختصاص یافت.

استخر Upland توسط توسعه دهنده کنترل می‌شود. توسعه دهنده این توکن‌ها را با نرخ 1 دلار در هر 1000 UPX به بازیکنان جدید می‌فروشد. درآمد حاصل از آن برای تأمین هزینه عملیات و توسعه بیشتر بازی استفاده می‌شود.

استخر Community برای تأمین مالی پرداخت به صاحبان املاک استفاده می‌شود. وقتی بازیکنی ملکی را خریداری می‌کند، UPX هزینه شده به استخر Community می‌رود. و هنگامی که بازیکنان با استفاده از سیستم معاملاتی داخلی، املاک را معامله می‌کنند، هزینه‌های معامله از آنها نیز به استخر Community می‌رود.

همچنین 50 میلیارد UPX پیش ساخته در استخر Community در زمان راه اندازی وجود داشت و بیشتر این صندوق هنوز در دسترس است.

علاوه بر این منابع، UPX جدید هر ماه استخراج می‌شود. نیمی از این منبع جدید به استخر Community و نیمی به استخر Upland پرداخت می‌شود. در white paper آمده است که این منبع تازه استخراج شده 320UPX در ماه یا 160UPX برای هر استخر است.

اینها منابعی هستند که برای پرداخت پاداش در بازی استفاده می‌شوند.

نفرات برتر، جستجوی گنج و چالش‌ها

جدول برترین های Upland

جدیدترین نسخه Upland سه ویژگی جدید را معرفی کرده است: Leaderboard، Treasure Hunt و Challenges.

تابلوی رتبه بندی، بازیکنان را بر اساس معیارهای مختلف، از جمله تعداد ویزتورها، مجموعه‌های کامل شده، موارد ارجاع شده و موارد دیگر، رتبه بندی می‌کنند.

به نفرات برتر پاداش تعلق نمی‌گیرد. اما برخی از بازیکنان ممکن است برای رسیدن به جایگاه اول فقط به دلیل تلاش کنند. آنها صرفا به دنبال کسب این افتخاز هستند.

جستجوی گنج در Upland

Treasure Hunt به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در هنگام کاوش در املاک، گنجینه‌های کمیابی پیدا کنند. هنگامی که نماد شکار گنج از داخل منو انتخاب می‌شود، پیام زیر را دریافت می‌کنید:

گنجینه‌ها دارای پاداش UPX هستند که در املاک مخفی شده اند. برای کاوش گنج، فقط باید Block Explorer خود را در محدوده کشف آن قرار دهید!

شما می‌توانید از طریق منو گزینه Treasure را انتخاب کنید. در این قسمت هم از طریق پرداخت 100UPX می توانید به جستجوی گنج بپردازید و هم به صورت دوره‌ای این چالش برگزار می‌شود.

جستجوی گنج در Upland

حرکت به سوی گنج

با انتخاب این گزینه یک تایمر در کنار صفحه شما قرار می‌گیرد. شما حدود 4 دقیقه زمان دارید تا گنج مخفی شده را پیدا کنید. برای اینکار می‌بایست روی ملک خود کلیک کنید و گزینه treasure را انتخاب کنید. با این کار فلش شما را به سمت گنج هدایت می‌کند.

میزان نزدیکی شما در ظاهر فلش تغییراتی ایجاد می کند. برای کشف گنج باید در مسیر فلش کاوشگر خود را به بلوک های بعدی برسانید و مجدد با کلیک بر روی ملک وضعیت فلش را بررسی کنید. این کار به سرعت عمل نیاز دارد و اینکه شاید مجبور باشید برای جابجایی کاوشگر خود هزینه کنید.

اگر جابجایی بین املاک خودتان باشد هزینه‌ای برای شما ندارد. در غیر این صورت سعی کنید بلوک هایی را انتخاب کنید که هزینه انتقال کاوشگر شما به آن نقطه کمتر باشد.

بازیکنان همچنین می‌توانند با تکمیل بازی‌های کوچک با ضربه زدن به پیناتا، به جستجوی گنج بپردازند. هزینه این مینی بازی‌ها بین 10 تا 20 UPX در هر جلسه است.

شما با این تمرین گنج یابی پاداش دریافت نمی کنید. اما ما گمان می‌کنیم که این بازی‌های کوچک باید در یافتن گنج به کار بیایند. بنابراین، بازیکنان ممکن است با تمرین این بازی‌ها از قبل در شکارهای واقعی مزیتی کسب کنند.

چالش‌های Upland

چالش‌ها بازیکنان را ملزم به تکمیل وظایف خود برای دریافت پاداش می‌کنند. به گفته توسعه دهنده اکثر آنها از نظر ماهیت مشابه تابلو نفرات برتر هستند، مگر آنهایی که محدودیت زمانی و پرداخت دارند.

در 18-19 مه، یک رویداد زنده سرقت با استفاده از سیستم چالش‌ برگزار شد. سارقان در تلاش بودند آثار باستانی موزه‌های متعدد سانفرانسیسکو را به سرقت ببرند. دارندگان مجموعه کامل Curators Collection می‌توانند سارقان را متوقف کرده و در تابلوی Curators امتیاز کسب کنند. در حالی که بقیه می‌توانند آیتم‌ها را پیدا کنند و از آنها برای کسب امتیاز روی تابلوی سرقت استفاده کنند.

جوایزی به هر دو طرف و به بازیکنانی که بیشترین امتیاز را داشتند داده شد. رویداد سرقت در 16 مه به پایان رسید و تا به امروز چالش دیگری دیده نشد. اما در آینده شاهد چالش‌های بیشتری خواهیم بود.

آینده‌ی Upland

همانند دیگر نسخه‌های اولیه بازی‌های در بستر بلاک چین، Upland در حال حاضر یک بازی بسیار ساده است. گذشته از استفاده از ویژگی‌های Challenge و Treasure Hunt، تنها کاری که بازیکنان در حال حاضر می‌توانند انجام دهند ثبت نام، خرید ملک، ساخت مجموعه و کسب ارز دیجیتال است.

با این حال، توسعه دهنده قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را در طول زمان اضافه کند که باید به بازیکنانی که مهارت بیشتری دارند نسبت به بازیکنانی که فقط قصد خرید و نگهداری دارند پاداش بیشتری دریافت کنند.

به عنوان مثال، Upland اعلام کرده است که قصد دارد ساختمان، زمین‌های کشاورزی که برای تولید غذا و ذخایر معدنی که می‌توانند برای منابع کشاورزی مورد استفاده قرار گیرند، اضافه کند.

همچنین Patchهای پشتیبانی از واقعیت مجازی نیز در آینده ارائه خواهد شد.

منبع :ARZROUZ.COM

آیا آسترولوژی همان علم ماوراء و پیشگویی از آینده است؟!
تجارت الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناوبری

سبد خرید من

بستن
دیده شده

اخیرا دیده شده

بستن

خوش آمدید !


حریم خصوصی ثبت نام سیاست حفظ حریم خصوصی.

ارسال مجدد کد تایید (00:30)

قبلا ثبت‌نام کرده‌اید؟

مشاهده سریع

بستن

دسته بندی ها